lørdag den 7. december 2013

En lille julehilsen om den travle tid

Kære læsere

Beklager min forsømmelse her i juletiden - jeg har simpelthen ikke overskuddet til at blogge for tiden. Mandag til torsdag er jeg i klinik fra 7-15 i Grindsted, jeg kommer hjem klokken fire, jeg skal arbejde hver fredag og lørdag her i december og har derfor kun søndag til at passe på mig selv og min omverden. Jeg bruger derfor al' min energi på alt mulig andet.... end lige denne lille bitte blog her... MEN! 
Jeg vil virkelig forsøge at få lavet madplanen og smide den herind, men hvis jeg ikke får det gjort, håber jeg ikke i bliver alt for skuffede over mig.. :-( 
Men jeg har taget lidt billeder af den smugle julehygge jeg har haft gang i, og den synes jeg lige at jeg ville poste herinde :-) Så snart jeg får overskud igen, vil jeg meget gerne smide opskrifterne til de forskellige kager også :-) 

Rigtig god - fortsat - jul o<:-D










Ingen kommentarer:

Send en kommentar