tirsdag den 17. september 2013

A trip back down memory-lane.....

- kan man vist godt sige.. For jeg havde tænkt, at nu hvor jeg ikke rigtig uploader så mange posts', så kan I da få små glimt at hvad jeg har gået og lavet i den seneste tid :-)

Jeg har:

..været en tur i Herning for at hjælpe en veninde (der er ved at uddanne sig til frisør); hun skulle vaske mit hår og give hovedbundsmassage... Og siden jeg nu er sådan en god veninde, så siger jeg bestemt ikke nej til sådan et tilbud ;-)

....haft den værste køretur i KBH nogensinde - hvor man oven i købet også farer halvt vild i P-huset i Fields.. Sådanne ting burde bare ikke kunne ske, vel?!?

...spist trøstende KFC med Mette på vores tur hjem fra Taste Food Fair! Hvorefter vi tog på en bare lidt spontan bytur i Varde på vej hjem :-D 

...taget McD-drive-in dagen derpå Varde-byturen! 

....forsøgt mig med at bage boller med havregrød.. Det fungerede overraskende godt!

....fået salat og kylling... Plus boller :p

....læst op på det endokrine system! 

....smurt lidt rugbrødsmadder på arbejdet... For man er vel sygeplejestuderende, ikke?

...trøstet mig en aften med mini-æblekage efter en aftenvagt!

.....været på endnu en road-trip med mega-freaken Mette - denne gang gik turen til Århus! (Og Horsens, for at samle Camilla op! :-D)

....været på Food Festival 2013 i Århus, for aller første gang! Der var bl.a. smagsprøver på fiskefiletter stegt i rugmel med hjemmerørt remulade :-)

....fået Peter Larsens Kaffe - her ses en...... Iced Vanilla Latte tror jeg det var :-) 

....set en ret spædende kransekage på TFF..

....fået verdens BEDSTE croissanter med chokolade i midten! MUMS de var gode!

.....smagt "Skyr"-softice! Men tvivler på at det egentlig var det, når de nu stod og hældte en creme-fraicheblanding ned i soft-ice-maskinen........ Det var alligevel ikke mig :-D 

.....fået mig en Tiramissu Latte på Baresso for 2. gang! Det er verdens bedste kaffe <3

....fået to af de her basser hjemme ved Camilla i Horsens, inden turen gik tilbage til West-jylland!

.....forsøgt mig med bagte rodfrugter, hvidløgsstegte bønner og grillet and! Det var en succes!

....fået hot-dog til aftensmad! Nemt, lækkert og usundt :-D
Det var små snaps fra mit hverdagsliv! Ønsker du at følge med i mere af det, så kan du altid finde mig på Instagram! ;-)

2 kommentarer:

  1. Øj, hvor er der meget lækkert - en sildemad holder altid!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg give dig helt ret i! Især hvis der er et æg på også :-D

      Slet