mandag den 26. august 2013

Første madplan efter sommerferien

 Ah ja, så er vi endelig igang igen! Altså sådan virkelig igang, for jeg skal til at skabe mig en hverdag igen nu hvor jeg er kommet hjem. Klinikdage, lektier, fitness, madlavning og Casper skal igen til at gå op i en højere enhed/sammenhæng.. :-) Nå... Men her er madplanen for denne uge i hvertfald. Ikke noget specielt, men det er jo også sidst på måneden!

Jeg er i øvrigt blevet inviteret til Taste Food Fair i KBH.. Ikke lige noget jeg havde regnet med skulle ske, da jeg startede bloggen op :-) Det bliver helt vildt spændende at se, og smage for den sags skyld :-D Måske kan jeg også få set lidt af København så.. Det er ikke så tit jeg kommer i de kanter jo!

OBS! Er der nogen af jer der benytter sig af Bloglovin', der ved hvorfor det er blevet så irriterende at bruge? Jeg mener, når man læser alle sine feeds igennem, så er det nu blevet opdelt efter bloggene, og kommer ikke længere bare i sådan en strøm som den gjorde før :-( Det er super irriterende!

Enough talking. Her kommer bare lige lidt snaps af aftensmaden i går: Ribsteaks med salat og rösti. Steaks'ene blev grillet på Caspers nye mini-gas grill: Q100. Den er så sød og lille, og skulle være super nem at tage med ud i det fri :-)





2 kommentarer:

  1. Jeg kommer forbi i aften!
    Mmmh.. flæskesteg <3

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahahaha, du skal være velkommen! Der er mere end rigeligt :-D

      Slet