mandag den 4. november 2013

En madplan og æbletærten med karamelbund - IGEN

 Kan I huske æbletærten jeg lagde op for nogle uger siden? Den er blevet bagt atter engang - og den var stadig lige god! Og nu hvor jeg har fået nyt kamera, har jeg opdateret billederne af den. Opskriften findes her i øvrigt :-)


Længere nede findes madplanen for den her uge.... :-)






Åh ja, det er min tur til at have ferie nu :-) I næste uge starter min klinik-periode for modul 12, som skal udleves i Grindsted på afdeling 300 (Neurorehabiliteringen). Indtil den tid starter har jeg lidt arbejde og besøg der skal "overståes", og så selvfølgelig mortens aften på søndag! Jeg ELSKER mortens aften. Det er ligesom en præ-juleaften, og det er SÅ godt :-D Man kan ikke få for meget julemad - det kan man altså ikke!
I dag har jeg bagt pølsehorn, og den opskrift skal jeg nok smide op til jer i morgen. Indtil da, må I hygge jer noget så meget :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar