torsdag den 31. oktober 2013

Vinder af min give-away

Heeeej allesammen! Så er jeg endelig kommet hjem fra min første vagt på Restaurant Flammen! Og i dag var jo dagen hvor jeg kårede en vinder på min give-away til Sweets Festivallen i Århus. Og ja. Lad os bare sige det som det er: Der var godt nok ikke mange der var interesserede i at vinde de billetter - måske har jeg bare ikke nok følgere! Anyways - vinderen af give-awayen bliver:

PIA fra Regnormen på udebane

Kæmpe stort tillykke med de to billetter! Håber du får udnyttet dem godt ;-) Det lyder rigtig hyggeligt med en god gammeldags fest, hvor man har hygget sig så meget, at man helt glemmer tid og rum :-) Håber du får mange flere af disse! 


Godnat allesammen! Nu vil jeg ind og sove - Casper bliver også ved med at rykke på, at jeg skal komme ind og putte ham :-D Hahahahaha, han er verdens sødeste!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar