mandag den 11. november 2013

Madplan og MORTENS AFTEN!


Glædelig Mortens aften i går allesammen (aka. tidlig juleaften hos os) :-) Vi har fejret Mortens aften HVERT år hjemme ved os (så vidt jeg kan huske i hvertfald), og det er altid med en helstegt and, med hele svineriet til. I år kom der så også lige en skovlfuld ris á l'amande med i puljen, og det plejer jeg somregel IKKE at sige nej til. Elsker den dag. Hvad med jer? Fejrer i denne mærkelige "helligdag"? :-)

Klar, parat - BILLED-SPAM!

Anden er stegt i 2½ timer i en stegepose ved omkring 150 grader. Det blev den bestemt ikke dårlig af. Til slut tog vi den lige ud af posen, så den kunne blive lidt ekstra sprøøøøj :-) 


"Come on, Malene.... Det er jo ikke engang sjovt.." Hæhæ. Jo.... Det var det!








 Her er madplanen for uge 46 så. I aften tager vi ned på Flammen og spiser (de hurtige og kvikke vil sige "Hov, der arbejder hun da", og jeg siger JA, det gør jeg :-D), i morgen skal vi have hjemmelavet pizza IGEN IGEN IGEN (på Caspers "request"), onsdag skal vi prøve at lave pikantostsuppe, og så vil Cap' prøve at lave brød i en stegeso.... Det bliver spændende :-D Skal nok poste alting herinde! Fredag holder jeg fødselsdag, og har egentlig lidt planer om en mexikaner-aften, så der kommer nok nachos, tortillas og tequillas på menuen... AAAAARRIIIIPA!

Håber I alle får en super-smækker god uge! :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar