mandag den 24. marts 2014

Madplan for uge 13


Har ikke lagt en madplan op i lang tid, men det er altså med god grund. Efter jeg er begyndt at arbejde er jeg ikke meget hjemme at spise, og Casper finder altid på et eller andet andet. Men jeg vil prøve på at lave en madplan igen, så I kan få lidt inspiration og jeg kan prøve at få struktur i min hverdag igen :-) 

Ellers var jeg på Sweets Festivallen i weekenden sammen med min veninde Marianne. Det er altid sjovt når sådan et par jyder fra landet, lander i storbyen - kan du sige KULTURCHOK? Hahaha. Det er bare nogle helt andre typer der bor i København, der er cykler over det hele, folk kører over for rødt som galt det dem livet, man må ikke køre til hverken venstre eller højre når du kører inde i centrum og så er der altså bare en Schawarma/Mc Donalds på hvert et gadehjørne... :-D 
Tilbage til emnet - Sweets Festivallen... Skal nok lige bestræbe mig på at få smidt indlægget med billederne op i morgen :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar