torsdag den 13. juni 2013

ENDELIG en madplan for uge 24 - sandwich-ugen!


Ja altså, det er jo ikke fordi den er verdens mest spændende - men der plejer jo at komme en madplan op hver uge - så det måtte der jo komme denne uge også. Overskuddet har bare slet ikke været der i den her uge, til at planlægge og være kreativ, så det er simpelthen blevet til ene sandwiches - næsten da :-D

I morgen har jeg prøve i medicinregning. På tirsdag skal jeg trække case til modul 10 eksamen..... Jeg har allerede ondt i maven over begge dele. Jeg er simpelthen så dårlig til at håndtere sådan nogle ting, hvor man bliver vurderet! Det er desuden også sidste eksamen hvor man får en karakter - tænk at jeg allerede er færdig næste sommer (hvis alt da går vel, vel og mærket!) :-D Det er da for mærkeligt at tænke på. Færdiguddannet sygeplejerske som 22 år. Gad vide om jeg bliver klar til det - mentalt altså :-)

Håber I får en god weekend allesammen. Regner ikke med at der bliver smidt så frygteligt meget op de næste par dage. Måske der kommer lyd fra mig igen på mandag - forhåbentlig med en madplan ;-D

1 kommentar:

  1. Åh ja Malle, jeg kender godt tanken - 1 lille bitte tiny år tilbage så står vi der med ansvaret i vores små hænder!
    Går faktisk næsten lidt sådan i panik haha :D

    SvarSlet