mandag den 17. juni 2013

Madplan for uge 25


Åh gud da, det gik lige op for mig at vi har uge 25 i den her uge. Det betyder at det snart er sommerferie! Wuhuuuu, der er fest i mit hovede :-D

Har I haft en dejlig weekend? Jeg har! Var i Århus for at besøge Cecilie sammen med Majbritt - og nej - ikke Northside (selvom det dog ikke ville skade, at have været der et smut forbi!) Turen derop var lang. Der var indsat togbus, der var mange skift og alt for meget forsinkelse! Jeg tror jeg lever alt for meget i min egen lille Esbjerg-boble, for sådan nogle ting er jo egentlig normale :-D Jeg er bare vant til at ting kører som det skal her! Men vigtigst er at jeg kom frem - og at jeg kom tilbage igen :-)
Cecilie lavede i øvrigt en super lækker chili con carne! Opskriften var fra et Woman-blad - og så ved jeg desværre ikke mere! Men hvor var den lækker - og hvor var den egentlig nem! ...og hvor var der egentlig bare nok til flere dage :-D Du kan se et billede af retten på min instagram-profil: estrebillo, hvor du selvfølgelig også er velkommen til at følge mig hvis du har lyst.

Madplanen for denne uge byder ikke på meget spændende - kun de bagels som jeg har lavet før. Men de er kun på fordi Casper blev ved med at plage om at få dem på. What's a girl to do then? Man gør ham selvfølgelig glad ;-)

Go' vind med den nyopstartede uge! Ønsker I får det aller bedste ud af den :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar