tirsdag den 4. juni 2013

Morgenmaden står på pandekager!

Synes bare lige jeg ville vise jer, hvad jeg fik at spise til morgenmad her til.... formiddag må det jo være :-D Lækre tykke pandekager med nutella og bananer! Usundt, mættende og absolut ikke noget man skal have for meget af!
Både Casper og jeg har en fridag i dag, så jeg tænkte at vi skulle forkæles  med lidt pandekager til morgenmad. Planerne for i dag lyder således: Ned i byen og kigge efter solbriller, cykle til Hjerting, rydde op, til kosmetolog og træne.......... Hvor meget af det der bliver opfyldt.. det kan jeg så ikke sige noget om. Skulle egentlig også have lavet lektier! Åhhh.... Farvel tirsdag.

Nå, men opskriften på pandekagerne er den som jeg har brugt før, bare tilsat 1 dl havregryn, 2 dl mel og 2 dl mælk. I dag prøvede jeg at stege dem uden fedtstof, for jeg har jo trodsalt en tefalpande. Pandekagerne blev meget mere jævne i overfladen, men dog mere matte. Næste projekt må være bananpandekager :-) 
Enjoy!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar