fredag den 15. marts 2013

50 shades of...



GRILLED CHEESE SANDWICH <3

OST! Årh, er der noget jeg elsker - så er det ost! Ekstra ost på pizza, ekstra ost i toast - ekstra ost i alt! Mh! Og nu vi er ved toasten - hvor er toasten en fantastisk opfindelse! Man kan jo putte alt i de sager her... Ost og hamburgerryg, KUN ost, ost krydret med enten oregano eller karry, ost og ketchup, leverpostej, æg, nutella... Så mange muligheder :-D Jeg er i hvertfald oppe at køre! 

Toasten blev min aftensmad her til aften, for jeg er alene hjemme. Casper er draget mod sine gamle vante rammer, og jeg er blevet her i Esse fordi jeg skal med toget til Randers i morgen. En vinduesplads (wuh!), et togskift og 3 timer senere er jeg oppe ved søde, gamle Majbritt, og så står den på lækker mad, kage og måske en lille bytur :-)

En hurtig lille "opskrift":

Toast (2 stk)
4 stk. toastbrød
Smør
2 stk. ost - jeg bruger Havarti 
1 tsk karry
1 tsk oregano

Start med at smøre brødene, lægge ost på og drys så krydderi. Varm en pande op, og læg så toast'ene på. De skal steges ved middelvarme i ca. 8 min. på hver side. Så nemt - men også SÅ godt!

Jeg har ikke mere at sige nu andet en rigtig god weekend til alle. Husk at nyde den, om i så har tømmermænd, arbejdsweekend eller noget helt 3. :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar