mandag den 25. marts 2013

Madplan og påske

 Så er første dag i påskeferien allerede ved at være gået - og I skal have en madplan :-)



I dag har Capper og jeg haft endnu en nørde-dag (uha for en kvalitetstid vi har sammen :-D), men for at få lidt frisk luft tog vi en tur ud i dyrehaven med nogle gulerødder som var blevet for gamle. Collagen med dyrene er fra tidligere på året, men jeg synes det skulle med så der var lidt kønt at se på også :-)

Der er ikke så frygteligt meget på planen i dag, for vi har nemlig valgt at holde tøm-fryseren uge, fordi vi skal hjem i weekenden... Men her er hvad vi har på "programmet":


Cecilie og Majbritt kommer og besøger mig i morgen, og jeg ved endnu ikke om vi tager ud og spiser, eller om det bliver noget hjemmekokkereret... Uanset hvad, så har jeg planer om at bage nogle gulerodscupcakes til os som vi kan hygge os lidt med :-) Torsdag kommer Maria og Carsten og hygger med os, men vi har endnu ikke fundet en ret endnu. Har tænkt lidt på noget svinemørbrad med knuste kartofler, salat og ciabatta... Nu må vi se :-)

Rigtig fortsat god dag til alle der læser med :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar