mandag den 11. marts 2013

Mandag igen og konkurrencestart!


Happy monday, allesammen! Det bliver man jo nødt til at sige når det er mandag, for årh... Jeg hader mandage (også selvom jeg har haft fri i noget der svarer til en uge)! I dag starter mig og Caspers konkurrence om hvem der kan lave den bedste madplan - og jeg starter!


Sikke da en flot morgen her i Esse :-D
Som sagt starter konkurrencen om bedste madplan i dag. Haha, kommer lige i tanke om, at vi endnu ikke har fastlagt nogle kriterier for hvad det er, der udgør at det er en god madplan. Men hvad jeg sådan lige tænker er, at den ikke skal koste for meget, men alligevel har noget godt at byde på. 
Vi handlede i Lidl i dag, og jeg nåede ikke at skrive indkøbsliste fordi jeg skulle ned og hente Casper i skolen (lidt for meget mor-barn forhold til tider). Han blev helt forvirret over at indkøbslisten ikke var der som den plejede, og jeg husker nu hvorfor vi i det hele taget startede med at lave liste hver uge... Jeg vil helst ikke igennem den indkøbstur igen! :-D

Her er hvad jeg endte ud med:


Jeg har købt ind for 200 kr. og 10 ører i den her uge. Normalt er vores ugeplaner ikke så dyre, men der er altså også købt kyllingeinderfilet, øko æg  og køkkenrulle ind. Derudover kom en bakke "Lemon flavour muffins" også til at snige sig i kurven :-D 

Det dyreste var: Kyllingeinderfilet til 49 kr.
Det billigste var: Posen til 2,50 kr., men udover den konkurrerer letmælk og toastbrød om pladsen til 5,50 kr. *

* Jeg plejer normalt at tage pose med hjemmefra - for miljøets og for skabspladsens skyld :-)


Det var alt fra mig lige nu :-) Måske kommer opskriften på suppe ind senere i aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar