mandag den 18. marts 2013

Caspers madplan


Her kommer en hurtig lille up-date fra det snestorms-ramte Esbjerg: nemlig Caspers madplan. Vi smutter ud og handler nu (Bilka i dag), så jeg opdaterer når jeg kommer hjem :-)
UPDATED!
I denne uge har vi handlet i Bilka, hvilket efter min mening er lidt dyrere end Lidl (som var sidste uges handle-sted). 
Indkøbslisten lød på:
Agurk, peberfrugt, salat, kartofler, gulerødder, kyllingfiletter (1300 g), svineskank (1301 g), creme fraiche, parmesan-ost, 2 friske mozzarella-kugler, madlavningsfløde, youghurt, 3 dåser hakkede tomater, jalapeños i glas, gær og thai-snacks (de der små ris-kager med stærkt krydderi på, som man putter på salat :-D)

I alt: 327 kroner

Puha for en dyr uge, men taget i betragtning, er der også kylling til flere gange og så er det jo som sagt Bilka! 

Ugens billigste: Gær til 0,95 kroner
Ugens dyreste: Kyllingfiletter til 95 kroner

Nu står Casper i køkkenet og bakser med lasagnen og jeg har nogle lektier som jeg skal til at igang med. Så jeg regner med en opskrift i morgen - eller måske senere i aften, hvis jeg mangler noget at lave! 

So long! Håber alle har haft en god mandag :-D

2 kommentarer:

  1. Så vil vi altså også have en indkøbsliste, når i påstår at i kan handle så meget billigere end peter og mig :D !
    - Piano :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, serious? :-D Det kan jeg sagtens add'e! Update i aften først, for nu skal jeg ned og hente mælk - det har han selvfølgelig glemt at skrive på listen!

      Slet